推介:| 記憶學/記憶法 | 學英文 | 心理治療師 | 睡眠呼吸機 | 培訓導師 | 解夢分析師證書 | 迷你倉 | 銅鑼灣乾炒牛河 |

 51 123
發新話題
打印

[灌水] 下季冠軍騎師預測投票

下季冠軍騎師預測投票

未有野玩,玩下呢個先。只作參考
練馬師下次先post

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 2007-7-15 11:24 發表
未有野玩,玩下呢個先。只作參考
練馬師下次先post
嚇得我 好在你講玩下姐

TOP

回復 #1 dennle 的帖子

上黎頭十位騎師成績:  
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件, 請嘗試多貼文章獲取積分,積分超過 120 或特定用戶組方可查看.

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 15-7-2007 11:24 發表
未有野玩,玩下呢個先。只作參考
練馬師下次先post
可唔可以加番第 5, 6, 7, 9, 10 位畀人多d選擇。 

TOP

回復 #1 dennle 的帖子

暫時我冇得投,因為我個心水不在。 

TOP

引用:
原帖由 HJ2127_ATR1 於 2007-7-15 15:35 發表
暫時我冇得投,因為我個心水不在。 
開三個位得啦 韋達柏寶之爭 加樓主鐘愛做戥場

TOP

引用:
原帖由 happycamel 於 2007-7-15 16:42 發表

開三個位得啦 韋達柏寶之爭 加樓主鐘愛做戥場
不用咯,就楼主说了算吧,反正在他眼里,得E。SAINT MARTIN一个冠军骑师咋
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

引用:
原帖由 脫穎而出 於 2007-7-18 17:38 發表
都係韋達啦, 從上季尾柏寶連場大熱倒灶所見, 佢無興趣做冠軍!
好多人看到韋達的大热门死火时,都会觉得他骑得离Q谱,问题在于,韋達骑亲马都有飞,加上在香港根深蒂固,有很多马可挑来骑,所以总是机会马,而至马匹愈加热一点!但细心看看他的热门倒塌率,并不比其它骑师高,只是次数多(当然了,骑的热门马多,次数自然多)。
能七界夺冠,不管骑技、关系这两环了,单是心理质素已经很利害!
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

想不到冼文諾第一季來港也超過30W, 還以為三個月就過番MJC
你的美出自你的內涵。胡小姐,可以和你做朋友就好了

TOP

引用:
原帖由 mark+gor 於 2007-7-19 15:56 發表
想不到冼文諾第一季來港也超過30W, 還以為三個月就過番MJC
提起冼文諾,想起上季开锣日我和RED HORSE,HJ两为入场(也是上季我唯一一次入场)。当天冼文諾骑姚本辉的飞象过河出战1600,REDHORSE兄很喜欢此马,但就担心个骑师不好,小弟再三跟他说:不怕的,他好不错。。。结果,我们一起收钱
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

I think this year 07/08 柏寶 will win !!!
最愛穿性感的女性內衣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

引用:
原帖由 脫穎而出 於 2007-7-20 11:54 發表


完全同意, 要成為冠軍騎師, 首要條件要承受連場大熱既壓力, 好多騎師騎半冷騎到曉飛一樣, 但一騎熱門就腳軟, 唔係話佢地專登輸, 而係要贏一場馬有好多因素, 騎熱門壓力一定大過騎冷門, 而韋達是近年比較能承受 ...
我就一半同意一半唔同意啦,脫穎而出兄,你講的只有一半我同意,不同意的是,韋達他很小贏到一級賽,作為一個冠軍騎師呢一樣野係佢比我覺得就算你係冠軍,但係贏唔到一級賽咁算係咩冠軍先,比起戴圖理,范義龍,莫狄,靳能叔叔等,差天同地,講真韋達一級賽都唔小靚馬騎,但係都贏唔到,係咩理由先,好爸爸力壓好利威,想問下大家單以馬計千六,好利威係唔係會係好爸爸之上呢。但係韋兄就另好利裘就輸比好爸爸。以上幾位騎師都係各地既冠軍騎師,佢地贏大賽好易,點解韋達係冠軍一級賽咁難。係唔係代表韋達只係一個普通的冠軍並不是一級冠軍。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果你有睇今日東方,今日威文篇賠率啟示,他在文中講出"從來未聞冼毅力鞍上功架被挑剔,上季趺馬邊緣仍助[泰寶馬]先過終點一幕,更是技術與膽識的表現。唯一可彈的只有其少爺脾氣。(呢點作為紛絲的我也讚同)
未能更上一層樓只歸咎坐騎不及前列騎師多吧。(我一早講過,多十匹八匹靚馬,冠軍一早係佢)
最後,作為一位世界一級高手,搏馬準繩度自然不用懷疑(我從來冇懷疑過,只係怕佢發脾氣影響騎功)。其他無關重辰不提。
只係想講,多數報紙或馬評人眼中都覺得他是真正的冠軍。只是現實不是。好多人睇馬只係識睇表面,冇好好深入研究過,一個騎師可以幫到隻馬幾多,或者係隻馬孭過騎師返黎呢。雖然跑馬要好多野配合,騎師只係其中一樣。但係問心講現役香港有邊果可以用真正既騎功騎贏冼毅力(如果大家負磅,質素相若的話)。


相關搜索目錄: 報紙

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 2007-7-21 16:28 發表
如果你有睇今日東方,今日威文篇賠率啟示,他在文中講出"從來未聞冼毅力鞍上功洛過終點一幕,更是技術與膽識的表現。唯一可彈的只有其少爺脾氣。(呢點作為紛絲的我也讚同)
未能更上一層樓只歸咎坐騎不及前 ...
你呢个标题到底是要讨论“下季香港的冠军骑师是谁?”,还是要告诉我们“下季香港的冠军骑师是冼毅力”。假如是后者,那么你的标题就不对了!也不需要人家给出自己的意见了!
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

引用:
原帖由 脫穎而出 於 2007-7-20 13:56 發表
因為香港既冠軍騎師計法係以頭馬場數計算, 即使韋達一場一級賽都贏唔到, 但係頭馬始終係佢最多, 所以佢係香港賽制既冠軍騎師, 其實我以前都提出過, 香港可以效法日本增加一個叫獎金最多騎師(上季應該係柏寶)及勝出 ...
对,冠军骑师的定义,是一季内赢出头马最多的骑师,这是一个既定指标,并不需要讨论他是否骑功最好,或其它因素的。
顺到一提,对上一位几界香港冠军骑师马佳善,也不是大赛骑师,也被人评为只懂放头,但,他却赢出几界香港冠军。这是游戏规则,没得说!
还有,大赛骑师不一定是好骑师(所谓好,是对普罗投注人“好”的骑师。君不见那位“大赛骑师怎样骑只“终身美丽”吗?数年前另一位世界级的大赛骑师怎样骑“云中龙”吗?。。。)
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

哦,咁即係話只用頭馬來定冠軍是否有點不公呢

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 2007-7-23 09:57 發表
哦,咁即係話只用頭馬來定冠軍是否有點不公呢
這是遊戲規則。贏最多的未必是最騎得,今年國際賽香港瓶冠軍麥求恩,以前在港客串屎到振。

一個受人愛戴的冠軍騎師唔應該淨係騎得,還要有品德,鬥志,之所以上年蘇銘倫大比數得最受公眾歡迎騎師。

講番你的idol冼仔,騎功無懷疑,但對佢鬥志及其專業精神極有保留,03年SARS時,話行就行,當時已有人話HKJC應該永不錄用此君。
你的美出自你的內涵。胡小姐,可以和你做朋友就好了

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 2007-7-23 09:57 發表
哦,咁即係話只用頭馬來定冠軍是否有點不公呢
唔用头马、二马、三马次数来定,用什么定呀?
标准一定要measurable,clear-cut,quantifiable...用能“量化”的指标,最没有争议。

而且,马会也举办了“最受马迷欢迎骑师”投票了,这是“头马数”以外另一个“马迷主观为主”的定向。

我相信,对你来说,怎样的规则,你都是属意那为大哥的了
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

其實也不一定為誰的,不過曾經為了他,因當年雙喜臨門事件,重罰十六日,而同年戴勝哥騎活力威龍無被罰,我就搞上了icac,最後唔知係唔係咁啦,改停賽八日。

TOP

引用:
原帖由 dennle 於 2007-7-23 19:44 發表
其實也不一定為誰的,不過曾經為了他,因當年雙喜臨門事件,重罰十六日,而同年戴勝哥騎活力威龍無被罰,我就搞上了icac,最後唔知係唔係咁啦,改停賽八日。
大哥,你唔好玩啦。
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

引用:
原帖由 求其 於 24-7-2007 10:19 發表


大哥,你唔好玩啦。
但我信他會咁做喎。 

畀我投冠軍騎師:高雅志 

TOP

引用:
原帖由 HJ2127_ATR1 於 2007-7-24 10:51 發表


但我信他會咁做喎。 

畀我投冠軍騎師:高雅志 
我唔系唔信佢无咁做,只系唔信因此而改停賽八日而已!
我個筆名叫求其, 只想在現實生活以外的空間裡, 輕輕鬆鬆, 求求其其咁過, 以解來自日常生活的壓力!

TOP

 51 123
發新話題


重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,本網站對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。本討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright 1997- Xocat. All Right Reserved.